A Mommy Works Hungary facebook csoportján keresztül az elmúlt 2 évben már több száz cég talált új munkatársat.

Kommunikációs asszisztens

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

Az Innoskart Digitális Klaszter olyan innovatív, kreatív szervezetek halmaza, akik emberi kapcsolatok építésén keresztül, közösen keresik a leghatékonyabb, legfenntarthatóbb üzleti és digitális megoldásokat, így hozva létre hosszú távú együttműködéseket, teremtve időtálló értékeket. A klasztertagokat céljaik elérésében KKV mentorálással és EU-s projektekkel foglalkozó elhivatott csapatunk támogatja.

Bővebb információk:

http://www.innoskart.digital

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • Az Innoskart Digitális Klaszter külső és belső kapcsolatépítésének és kommunikációjának erősítése
  • A kommunikációs menedzser napi munkájának támogatása
  • Adminisztrációs ügyintézés
  • Weboldalak, közösségi média oldalak kezelése (Hirdetési ismeretek előnyt jelentenek!)
  • Webes és közösségi média posztok vizuális megjelenítésének előkészítése
  • Rendezvényszervezés

Amit ajánlunk

  • Izgalmas projektek, agilis partnerek, támogató 5 fős csapat.
  • 6 órás határozatlan idejű szerződés versenyképes fizetéssel, rugalmas munkabeosztással, székesfehérvári irodával, home office lehetőséggel.
  • Tanulási potenciál elsősorban PR kommunikációs és marketing területen, de jó alapokat szerezhetsz a rendezvényszervezésben és a projektmenedzsment világába is betekinthetsz.
  • Nem leszel egyedül, kommunikációs menedzserünk mutatja az utat!

Amit tőled kérünk

  • Szeresd a változatos kihívásokat és dolgozz precízen és koncentráltan a megvalósításukon
  • Légy kezdeményező és önállóan menj utána a dolgoknak
  • Legyen jó íráskészséged, magyarul és angolul is kell majd írnod, sokszor innovációs technológiai témákban.
  • Ismerj és használj minél többet a következő alkalmazások közül: Zoom (és egyéb online konferencia programok), Canva (vagy egyéb grafikai programok), képszerkesztő és vágóprogramok, stb.
  • Érdekeljenek az online, az offline, a hibrid, valamint a hazai és a nemzetközi rendezvények is, hiszen szervezned és részt venned is kell majd rajtuk.
  • Legyél otthon az irodai programok (MS Office!) és eszközök használatában és ne félj őket az adminisztráció szolgálatába állítani.
  • Rendelkezz főiskolai, vagy BA szintű kommunikációs diplomával

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

Székesfehérvár (heti 1 nap) + Home Office


Munkavégzés jellege

Részmunkaidős


Szakterület

Marketing, Média, PR


Jelentkezési határidő

2023.06.09.


Heti munkaórák

30


Napi munkaórák

6