Értékesítési menedzser (telefon vagy LinkedIn)
Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?
A DMCenter egy üzleti ügyfélkapcsolati ügynökség, ahol intelligens felsővezetőkkel építünk kapcsolatokat – nem érdes magánszemélyeket hívunk.
Telefonon dolgozunk, de nem „call centerként”: nálunk minőségi üzleti párbeszédek, stratégiai gondolkodás és kapcsolatépítés zajlik nap mint nap.
Munkatársaink valódi kommunikációs és kapcsolatépítési rutint szereznek, miközben bepillanthatnak az üzleti világ boszorkánykonyhájába – oda, ahol tíz- és százmilliós döntések születnek.
Ha érdekel a kulisszák mögötti világ, ahol a cégek valóban mozgásba lendülnek, ismerj meg minket!
Bővebb információk: htps://www.dmcenter.hu
Mivel telnek majd a mindennapjaid?
- Napi több órányi fókuszált telefonos kapcsolatépítés – nem ijeszt meg, ha sokat kell telefonálni, sőt: ekkor vagy elemedben
- A megszerzett információk pontos rögzítése CRM rendszerben – nemcsak beszélsz, hanem dokumentálsz is; tudod, hogy az általad teremtett érték a rendszerben lesz követhető
- CEO-k és CxO szintű döntéshozók elérése telefonon – nem asszisztensekkel, hanem a cégek első számú szakmai embereivel beszélünk
- Igények feltérképezése és üzleti helyzet megértése – nemcsak kérdezel, hanem gondolkodva hallgatsz és értelmezel
- Minősítő információk gyűjtése – felismered, hogy van-e valódi lehetőség, és nem pazarolsz sem az ő, sem a mi időnkre
- Fogadókészség esetén találkozók leszervezése – jó időzítéssel és érett ajánlással eléred, hogy a döntéshozó rábólintson a folytatásra
Amit ajánlunk
- Attraktív bérezést kínálunk
- Alap+mozgó bért fizetünk. Az alapbérért cserébe olyan eredményeket várunk el, amelyek csak a te hatókörödben vannak, pl. megszerzett kapcsolattartói telefonszámok és a telefonos interjúk emlékeztetői. A mozgó béredet a megszervezett találkozók darabszáma határozza meg.
- Rugalmas munkaidőben dolgozol
- Magadnak osztod be a munkaidődet és napi 2-6 órában kötetlenül dolgozhatsz. (A döntéshozókat telefonon csak munkaidőben lehet elérni, de a LinkedIn, email és CRM 0-24-ben rendelkezésedre áll.)
- Otthonról végzed a munkádat
- Komfortos környezetben vagy, és a bejárás sem rabolja az idődet. Akár gyerekek mellett is dolgozhatsz, ha időszakosan zajmentesen tudsz telefonálni.
- Piacképes tudást szerzel
- Egy különösen sikeres értékeítő csapattól megtanulhatod a sikeres kommunikáció legjobb gyakorlatát, amihez folyamatos személyes coaching-ot is biztosítunk.
- Lehetőséged nyílik felsővezetői kapcsolatépítésre és sokféle iparág ígéretes szegmensébe való betekintésre is.
Amit tőled kérünk
- Képes vagy intelligens, vezetői szintű kommunikációra – gyorsan átlátod, kivel beszélsz, és tudsz alkalmazkodni a társasági, üzleti szinthez;
- Határozott és asszertív vagy – udvarias maradsz, de nem engeded ki a beszélgetés irányítását a kezedből;
- Empatikus és mentálisan rugalmas vagy – képes vagy érteni, amit a másik mond (és amit nem mond ki), és ennek megfelelően terelni a beszélgetést;
- Magabiztos, felnőtt kommunikációs stílus – üzleti döntéshozókkal fogsz beszélni, nem végfelhasználókkal;
- Kitartó telefonos jelenlét – nem zavar, ha naponta több órán át vagy vonalban;
- Képes vagy figyelmesen hallgatni, kérdezni és gondolkodva reagálni – ez nem sablonos „eladunk bármit” típusú munka;
- Érted a B2B világ alaplogikáját – nem baj, ha még tanulod, de nem ijeszt meg, hogy céges ügyekről van szó;
- Fegyelmezetten tudsz követni egy keretrendszert, de nem robotként működsz – hanem tudatosan, értelmezve;
- Proaktív vagy, és képes vagy felkészülten belépni egy beszélgetésbe (te nemcsak hívod, hanem kapcsolódsz);
- Szereted a tanulást, fejlődést – nálunk napi szintű visszajelzés és mentoring van.
Érdekel az állás?