A Mommy Works Hungary facebook csoportján keresztül az elmúlt 2 évben már több száz cég talált új munkatársat.

Irodai ügykezelő, ügyfélkapcsolati munkatárs

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

A Crystal Worldwide Group egy adótervezéssel és üzleti tanácsadással foglalkozó nemzetközi cég. Budapesten, Zuglóban, az Amerikai úti 15 fős irodánkban álláslehetőséget kínálunk olyan túlóramentes környezetben, ahol megértjük, hogy egy anyának a család az első és nem várunk motivációs levelet az álláspályázat beküldéséhez.

Bővebb információk:

https://crwwgroup.net/

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • külföldi tulajdonú magyar vállalkozások vezetőivel/tulajdonosaival kapcsolattartás (elsősorban orosz nyelven)
  • ügyvédek, adótanácsadók és könyvelők munkájának segítése az irodai munka során
  • banki ügyintézés
  • szerződésminta szerkesztése, dokumentumok iktatása, rendszerezése
  • hatósági nyilvántartásoknál bejegyzések intézése
  • számlakiállítás és díjbeszedés

Amit ajánlunk

  • versenyképes juttatási csomag
  • igényes munkakörnyezet
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • stabil nemzetközi háttér
  • 6 vagy 8 órás munkaidő, megegyezés szerint rugalmas időbeosztásban, home office-szal kombinálva
  • Jelentkezni fényképes önéletrajzzal lehet.
  • Nem kell túlgondolni az önéletrajzot, ez csak a beszélgetéshez kell. Nem vagyunk hívei a keménykedős állásinterjúknak sem, ezért egy könnyed, ismerkedős beszélgetésre kell készülni, ahol elmondjuk részletesen, hogyan néz ki egy munkanap.

Amit tőled kérünk

  • legalább felsőfokú szakképesítés
  • irodai vagy ügyfélszolgálati területén szerzett min. 3 év tapasztalat
  • orosz nyelv tárgyalási szintű ismerete szóban és írásban
  • legalább alapszintű szintű angol nyelvtudás
  • önállóság
  • precizitás
  • üzleti titok bizalmas kezelése

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

Budapest, XIV. kerület


Munkavégzés jellege

Részmunkaidős


Szakterület

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka


Jelentkezési határidő

2021.05.12.