A Mommy Works Hungary facebook csoportján keresztül az elmúlt 2 évben már több száz cég talált új munkatársat.

Project Operations Specialist

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

Az Aloha Informatika Kft. már csaknem 30 éve segíti a cégeket hatékony, testre szabott informatikai megoldásokkal. Mi nem csak rendszereket építünk, hanem bizalmat és hosszú távú kapcsolatokat is – mindezt egy olyan csapatban, ahol a jókedv és a támogatás alapérték.

Bővebb információk:

https://www.aloha.hu

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • EU-s (K+F) projektek teljes operatív és adminisztratív menedzsmentje
  • Projekt dokumentációk és elszámolások előkészítése, nyomon követése
  • Határidők, költségvetések és teljesítési jelentések kezelése
  • Kapcsolattartás a partnerekkel és pályázatkezelő szervekkel
  • Riportok, statisztikák készítése a vezetőség számára

Amit ajánlunk

  • Részmunkaidős (heti 15-20 óra), rugalmas munkavégzés, hogy összehangolhasd a munkát és a magánéletet
  • Stabil, megbízható háttér és hosszú távú együttműködés
  • Világos iroda barátságos légkörrel és nagy terasszal – ha szeretsz inspiráló környezetben dolgozni
  • Támogató, szakmai csapat, ahol számít a véleményed

Amit tőled kérünk

  • Minimum 3 év EU-s pályázatokban és projektekben szerzett tapasztalat
  • Precizitás, rendszerszemlélet és kiemelkedő adminisztrációs készség
  • Kiváló időgazdálkodás és megbízhatóság
  • Rugalmasság és önálló munkavégzés képessége
  • Microsoft Office (különösen Excel) magabiztos használata
  • Előnyt jelent
  • Költségvetés-kezelési, pénzügyi elszámolási tapasztalat
  • Projektdokumentációs rendszerek ismerete

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

Budapest XI. kerület


Munkavégzés jellege

Részmunkaidős


Szakterület

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka


Jelentkezési határidő

2025.08.21.