A Mommy Works Hungary facebook csoportján keresztül az elmúlt 2 évben már több száz cég talált új munkatársat.

Pénzügyi Asszisztens / Irodavezető

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

Nolimit CRM a Microsoft népszerű felhőalapú üzleti alkalmazásplatformjainak fekete öves specialistája. Immár 9 éve segítjük a magyar nagyvállalatokat és multinacionális cégeket Power Platform megoldások bevezetésében, majd ezt követő támogatásában, annak érdekében, hogy ügyfeleink a legtöbbet hozhassák ki belőlük.

Kis csapatunk elérte azt a létszámot, ahol úgy érezzük, állandó segítségre van szükségünk az irodai élet, és a pénzügyi folyamatok zökkenőmentességének biztosításához.

Bővebb információk:

https://nolimitcrm.hu/

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • Postázás: postai küldemények feladása és érkeztetése
  • Ügyfélszerződések nyilvántartása
  • Szerződések szkennelése, iktatása
  • Megújuló licencszerződések nyilvántartása, megújításhoz kapcsolódó (lejárat előtti 30 napot megelőző) ajánlatküldés
  • Teljesítésigazolások adminisztrációja
  • Havi rendszeres teljesítésigazolások (licencek, support) készítése, küldése
  • Teljesítésigazolások aláírásának követése, ügyfél emlékeztetők küldése
  • Számlázás (szamlazz.hu)
  • Vevői számlák előállítása az aláírt teljesítési igazolások alapján
  • Vevői kintlévőségek követése
  • Heti rendszerességgel értesítések küldése a lejárt kintlévőségekről
  • Banki utalások heti rendszeres összevezetése a vevői számlákkal (egyes számlák manuális összevezetést igényelnek)
  • Könyvelői kapcsolattartás
  • Könyvelők által igényelt havi kimutatások, számlák elküldése
  • Banki utalások rögzítése az e-banki felületen
  • Szállítói utalások rögzítése a jóváhagyott számlák alapján
  • Munkabérek és járulékok utalásának rögzítése a könyvelők által küldött dokumentumok alapján

Amit ajánlunk

  • Versenyképes bérezés
  • Budapesti iroda, központi lokáció a 13. kerületben
  • Megállapodás szerint egészségbiztosítást (Medicover)

Amit tőled kérünk

  • 2-3 év releváns tapasztalat
  • Megbízható, precíz személyiség
  • Felsőfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás (B2)
  • Microsoft Office eszközök magabiztos használata
  • A jelentkezéshez önéletrajzot, és egy rövid motivációs levelet szeretnénk tőled kérni. :)

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

Budapest


Munkavégzés jellege

Részmunkaidős


Szakterület

Pénzügy, Könyvelés


Jelentkezési határidő

2025.04.07.


Heti munkaórák

20


Napi munkaórák

4