A Mommy Works Hungary facebook csoportján keresztül az elmúlt 2 évben már több száz cég talált új munkatársat.

Irodai asszisztens / Recepciós

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

Szeretnél egy lendületes, vidám hangulatú nemzetközi csapat tagja lenni?

Ne keress tovább! NÁLUNK A HELYED! Mire vagyunk büszkék; kik vagyunk mi? A J.S. Logistics Kft. egy német tulajdonban lévő, Magyarországon 15 éve jelenlévő dinamikusan fejlődő logisztikai cég. Mire vagyunk büszkék? 1. Az eredményeinkre: - Magyarország TOP 100 fuvarozó cége közé tartozunk - Stabilan és nyereségesen működünk 15 éve Magyarországon - Világmárkákkal dolgozunk - Erős nemzetközi hátterünk van 2. A munkastílusunkra: - Profik vagyunk a szakmában, de tudjuk, hogy fejlődni elengedhetetlen és szükséges - ezért minden nap teszünk érte - Nálunk az eredmények számítanak, teret adunk a kreativitásodnak, segítünk megvalósítani az ötleteidet, melyek a közös célt szolgálják. - A kiváló teljesítményt elvárjuk, de rugalmasak vagyunk a munkaidő kereteit illetően - Fontos számunkra, hogy jól érezd magad a csapatban, ezért odafigyelünk rád, és értékeljük a teljesítményed, - Számíthatsz ránk szakmailag, segítünk a fejlődésben, de akkor is, ha valamilyen nem várt élethelyzetbe kerülsz.

Bővebb információk:

https://jslogistics.eu

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • RECEPCIÓSI FELADATOK:
  • Vendégek fogadása, frissítővel való kínálása
  • Beszállítók, futárok be és kiengedése, irodaház parkolójához sorompó kezelése
  • ÜGYINTÉZŐI FELADATOK:
  • Szkennelés, nyomtatás, lefűzés, irattár kezelése
  • Irodai eszközök online beszerzése
  • Dolgozók születésnapjának szervezése
  • Reklámajándékok – készletgazdálkodás: beszerzés, összekészítés
  • Vizesballon – készletgazdálkodás, rendelések
  • Irodaház gondnokával kapcsolattartás, ügyintézés - bármilyen infrastruktúrális probléma kezelése (beázás, fűtés,villanyszerelés,stb.)
  • Kapcsolattartás a takarítónővel, problémák kezelése
  • Beszállítókkal kapcsolattartás, adatbáziskezelés
  • Belső listák, adatbázisok folyamatos aktualizálása
  • Az irodai élet és rend fenntartásában aktív közreműködés

Amit ajánlunk

  • Modern, jól felszerelt irodát (étkező, kávé, gyümölcs, ásványvíz)
  • Kiszámítható, versenyképes jövedelmet
  • Cafeteriát
  • Munkába járási támogatást
  • Kihívást jelentő feladatokat
  • Valós fejlődési lehetőséget

Amit tőled kérünk

  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezz
  • Kezeld jól a MS Office alkalmazásokat
  • Bizalmasan és diszkréten kezeld a kapott információkat
  • Legyen jó szervezőkészséged és problémamegoldó készséged
  • Segítőkészen kommunikálj mind szóban, mind írásban
  • Nyitott, pozitív attitűddel rendelkező, ugyanakkor precíz, pro-aktív személyiség legyél
  • Légy önálló, és ne ijedj meg az újonnan felmerülő feladatoktól
  • Legyen ápolt és egyben visszafogott a megjelenésed
  • ELŐNYT JELENT:
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Jelentkezésnél kérjük a bérigényed megjelölését

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

Budaörs


Munkavégzés jellege

Részmunkaidős


Szakterület

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka


Jelentkezési határidő

2022.06.03.


Heti munkaórák

30


Napi munkaórák

6