Pénzügyi munkatárs (4-6 órás)
Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?
Az AWM Holding Zrt. egy 14 éve működő, 200 m Ft tőkéjű, 100% magyar tulajdonban lévő budaörsi székhelyű technológiai befektetésekkel és chipek kereskedelmével foglalkozó vállalkozás.A cég fejlődésének támogatására keres új munkatársat.
Bővebb információk: https://www.awmholding.hu
Mivel telnek majd a mindennapjaid?
- Rendet tartani a cég pénzügyi és adminisztratív dolgaiban, működtetni az irodát.
- Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás
- könyvelővel
- Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alapon
- Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása, levelezés (Outlook) és fordítás angolul és magyarul, irodaszerek beszerzése, utalások)
- Értékesítéshez és beszerzéshez kapcsolódó logisztikai szervezés, EKÁER bejelentések
- Személyügyi anyagok intézése: szerződés, ki-be léptetés, munkaidő nyilvántartások
- Leltározási és selejtezési jegyzőkönyvek készítése, tárgyi eszköz nyilvántartási vezetése
- Tagi határozatok írása, Határozatok könyve vezetése
Amit ajánlunk
- Rugalmas alkalmazotti állás, 4 vagy 6 órás munkaidőben
- Munkavégzés helye: Budaörs, Terrapark, Terra Corner irodaház, heti 1 nap otthoni
- munkavégzés lehetséges megbeszélés alapján
- Erős fejlődési és tanulási lehetőség
- Igényes, minőségi munkakörnyezet
- Stabil jövedelem évenkénti emeléssel (fix alap + cafetéria)
Amit tőled kérünk
- Az ideális jelölt...
- Gyors. Nagyon-nagyon gyors. Gyors gondolkodásban, döntéshozatalban, kommunikációban, gépelésben, netes keresésben. Szóval mindenben.
- Billentyűparancsokkal dolgozik. Ezért tömör és hatékony
- Precíz, maximalista, rosszul viseli a gyenge és hanyag munkát. Kényszeresek előnyben. :)
- A technológia a barátja. A jó mobilok, nagy monitorok és gyors számítógépek lázba hozzák, szeret és tud is élni ezekkel
- Erős az igénye a tanulásra, az újra és a folyamatos fejlődésre
- Tud prioritásokat kezelni, önállóan megszervezni a munkáját, képes felelősséget vállalni és önállóan problémákat megoldani és dönteni
- Nyitott, vidám, kreatív ember, aki a megoldás és nem a probléma része
- Van pár év tapasztalata pénzügyi területen, szeret is ezzel foglalkozni, nem csak az anyagiak miatt csinálja
- Hosszú távra, legalább pár évre tervez
- Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Olyan szintű angol tudás, amellyel fel mer hívni kínai cégeket és nyugodtan, stresszmentesen tud velük angolul szállításokat egyeztetni (erős közép szóban és írásban, de inkább felső)
- Legalább 3 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
- Kimondottan erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: MS Office, Google Docs)
- Igény a minőségi munkavégzésre, igényes megjelenés
Érdekel az állás?