A Mommy Works Hungary facebook csoportján keresztül az elmúlt 2 évben már több száz cég talált új munkatársat.

Pénzügyi munkatárs (4-6 órás)

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

Az AWM Holding Zrt. egy 14 éve működő, 200 m Ft tőkéjű, 100% magyar tulajdonban lévő budaörsi székhelyű technológiai befektetésekkel és chipek kereskedelmével foglalkozó vállalkozás.A cég fejlődésének támogatására keres új munkatársat.

Bővebb információk:

https://www.awmholding.hu

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • Rendet tartani a cég pénzügyi és adminisztratív dolgaiban, működtetni az irodát.
  • Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás
  • könyvelővel
  • Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alapon
  • Iroda folyamatos működésének biztosítása (telefonok fogadása, levelezés (Outlook) és fordítás angolul és magyarul, irodaszerek beszerzése, utalások)
  • Értékesítéshez és beszerzéshez kapcsolódó logisztikai szervezés, EKÁER bejelentések
  • Személyügyi anyagok intézése: szerződés, ki-be léptetés, munkaidő nyilvántartások
  • Leltározási és selejtezési jegyzőkönyvek készítése, tárgyi eszköz nyilvántartási vezetése
  • Tagi határozatok írása, Határozatok könyve vezetése

Amit ajánlunk

  • Rugalmas alkalmazotti állás, 4 vagy 6 órás munkaidőben
  • Munkavégzés helye: Budaörs, Terrapark, Terra Corner irodaház, heti 1 nap otthoni
  • munkavégzés lehetséges megbeszélés alapján
  • Erős fejlődési és tanulási lehetőség
  • Igényes, minőségi munkakörnyezet
  • Stabil jövedelem évenkénti emeléssel (fix alap + cafetéria)

Amit tőled kérünk

  • Az ideális jelölt...
  • Gyors. Nagyon-nagyon gyors. Gyors gondolkodásban, döntéshozatalban, kommunikációban, gépelésben, netes keresésben. Szóval mindenben.
  • Billentyűparancsokkal dolgozik. Ezért tömör és hatékony
  • Precíz, maximalista, rosszul viseli a gyenge és hanyag munkát. Kényszeresek előnyben. :)
  • A technológia a barátja. A jó mobilok, nagy monitorok és gyors számítógépek lázba hozzák, szeret és tud is élni ezekkel
  • Erős az igénye a tanulásra, az újra és a folyamatos fejlődésre
  • Tud prioritásokat kezelni, önállóan megszervezni a munkáját, képes felelősséget vállalni és önállóan problémákat megoldani és dönteni
  • Nyitott, vidám, kreatív ember, aki a megoldás és nem a probléma része
  • Van pár év tapasztalata pénzügyi területen, szeret is ezzel foglalkozni, nem csak az anyagiak miatt csinálja
  • Hosszú távra, legalább pár évre tervez
  • Elvárások:
  • Felsőfokú végzettség
  • Olyan szintű angol tudás, amellyel fel mer hívni kínai cégeket és nyugodtan, stresszmentesen tud velük angolul szállításokat egyeztetni (erős közép szóban és írásban, de inkább felső)
  • Legalább 3 év hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • Kimondottan erős felhasználói szintű informatikai ismeretek (különösen: MS Office, Google Docs)
  • Igény a minőségi munkavégzésre, igényes megjelenés

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 8-10.


Munkavégzés jellege

Részmunkaidős


Szakterület

Pénzügy, Könyvelés


Jelentkezési határidő

2024.11.30.