A Mommy Works Hungary facebook csoportján keresztül az elmúlt 2 évben már több száz cég talált új munkatársat.

Irodai asszisztens

Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?

A RIEL magyar tulajdonú középvállalatként 30 éve a biztonságtechnikai szektor meghatározó szereplője. Vezető biztonságtechnikai gyártók rendszereinek forgalmazásával foglalkozunk, emellett kiemelkedő műszaki terméktámogatást és profi márkafüggetlen szerviz szolgáltatást kínálunk partnereinknek.

Ha szeretsz egyszerre több dolgon pörögni és semmi nem megy ki a fejedből, akkor jól fogod magad érezni nálunk. Ugyanis keressük családias hangulatú közösségünk új, értékes tagját részmunkaidős (6 órás) irodai asszisztens pozícióba.

Bővebb információk:

https://www.riel.hu/uzletagak

Mivel telnek majd a mindennapjaid?

  • Menedzsment napi munkájának támogatása, ügyintézési feladatok ellátása, mint megbeszélések.
  • Üzleti partnerek, vendégek és új kollégák fogadása.
  • Az iroda napi működéséhez szükséges teendők ellátása, beszerzések intézése, tárgyalók rendben tartása.
  • Céges rendezvények szervezésében, előkészítésében és koordinálásában való közreműködés.
  • Belsős oktatások, munka - és tűzvédelmi oktatások, orvosi alkalmassági vizsgálatok szervezése, koordinálása.
  • Általános adminisztratív feladatok elvégzése cégünk vállalatirányítási és egyéb rendszerében pl.: szabadságok kezelése.
  • Pénzügyi terület támogatása beléptetéshez, kiléptetéshez és egyéb változásokhoz kapcsolódó dokumentációk kezelése kapcsán.

Amit ajánlunk

  • Tervezhető, családbarát munkaidő beosztás vár rád (H.-P. 08:00-14:00), ahol az estéid, hétvégéid szabadok.
  • Alapbér mellett cafeteria rendszert (Szépkártya) biztosítunk.
  • Angol és német nyelvtanulás lehetőséget biztosítunk, hogy fejleszthesd tudásod.
  • Támogatjuk szakmai fejlődésedet belső és külső képzésekkel.
  • Rendszeres céges rendezvények, csapatépítőkön vehetsz részt.
  • Stabil, 100%-ban magyar tulajdonú háttérrel rendelkező vállalat vagyunk, ahol az ember is számít, nem csak a munkája. Munkatársaink nagy része 5-10 éve csapatunk tagja.

Amit tőled kérünk

  • Legyen legalább középfokú végzettséged.
  • Legyen legalább egy év hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod.
  • Értened kell az MS Office programokhoz (Excel, Word, Outlook, Teams) hiszen többnyire ebben fogsz dolgozni.
  • Fontos, hogy jó kommunikációs, kapcsolatteremtő képességgel rendelkezz, mivel a feladataid során erre szükséged lesz.
  • Előfordul, hogy külföldi partnerekkel fogsz kommunikálni, ezért beszélj középfokon angolul.
  • Napjaid egy részét adminisztrációs feladatokkal fogod tölteni, ezekhez pontosság és precizitás fog kelleni.
  • Változatos mindennapokat ígérhetünk, mivel Te leszel közösségünk egyik motorja: szervezés, ügyintézés tölti majd napjaid másik részét. Fontos, hogy komfortosan mozogj az ilyen jellegű feladatokban.

Érdekel az állás?

Munkavégzés helye

1139 Budapest, Röppentyű utca 24.


Munkavégzés jellege

Részmunkaidős


Szakterület

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka


Jelentkezési határidő

2022.11.29.


Heti munkaórák

30


Napi munkaórák

6