Marketing asszisztens
Mit érdemes a cégről, csapatról tudni?
Az MHC Mobility Zrt. a flottakezelési piacon egyedülálló ügyfélorientált hozzáállással, évtizedes szakmai múlttal rendelkezik, magas hozzáadott értékkel, prémium minőségű szolgáltatással maximális ügyfélélményt nyújtva biztosítjuk Bérlőink költséghatékony és gondtalan gépjármű használatát.
Büszkék vagyunk, hogy folyamatos fejlődésünknek, növekedésünknek, javuló gazdasági mutatószámainknak és etikus működésünknek köszönhetően 2005 óta Bisnode „AAA” tanúsítvánnyal rendelkezünk, a szolgáltatási szektorban társaságunkat a Top 100 KKV, és a BÉT 50 címmel rendelkező vállalatok között tartják számon, valamint ötszörös Business Superbrands díjjal rendelkezünk.
Társaságunk életében a közelmúltban új fejezetet nyitott a japán tulajdonú MHC Mobility csoport tulajdonszerzése, amely még nagyobb növekedési pályára és nemzetközi szintre, a flottakezelő cégek élmezőnyébe emeli társaságunkat.
Bővebb információk: https://mhcmobility.hu/
Mivel telnek majd a mindennapjaid?
- bejövő ajánlatkérések kezelése, továbbítása a megfelelő értékesítési kolléga irányába
- bejövő ajánlatkérések kezelése, továbbítása a megfelelő értékesítési kolléga irányába
- bejövő ajánlatkérések visszamérése, visszaellenőrzése
- rendezvények szervezése, lebonyolítása
- szövegírás, korrektúra
- social media felületeink kezelése
- prezentációs anyagok minőségi elkészítése.
- marketinggel kapcsolatos adminisztratív feladatok (beszerzés, riportok, dokumentáció)
Amit ajánlunk
- jól teljesítési bónusz
- egészségbiztosítás
- nyelvtanulási lehetőséggel,
- vezetői mentorálás és elismerés,
- rendszeres bel-, és külföldi csapatépítő kirándulásokkal,
- belső (mobilitás) pályázati lehetőségekkel honoráljuk.
- munkába járás hozzájárulással az előírásoknak megfelelően
- home office lehetőség belső szabályzat szerint próbaidő után
Amit tőled kérünk
- szakmai végzettség, vagy legalább egy év releváns szakmai tapasztalat,
- kreativitás,
- social media világában való jártasság,
- jól kommunikációs készség szóban és írásban (online, telefon, személyes)
- ügyfélcentrikus a hozzáállás,
- kommunikációs szintű aktív angol nyelvtudás írásban és szóban
- precíz és igényes munkavégzés;
- rugalmasság a munkaidő beosztása terén (például rendezvények esetén);
- saját munkáért való felelősség vállalás;
- egyszerre több dologra való koncentrálás;
- irodai és marketing programok ismerete, használata (MS Office, Canva, Facebook, Linked In).
-
- Előny:
- járművek iránti érdeklődés,
- multi környezetben való jártasság, komfortérzet,
- a változások szeretete, rugalmasság
Érdekel az állás?